úterý 22. září 2015

Jak to vypadá, když se děti rozhodnou postavit jezero? A co naši developeři, jak budou reagovat?


Dnes jsem byl na dni pořádaném členy Komise pro rozvoj Komořan, Cholupic a Točné. Během dopoledne jsme prošli území Komořan a dozvěděli se spoustu zajímavých věcí o daném území a o projektech, které se mají realizovat v blízké a nebo daleké budoucnosti. Z celého dne jsem měl dobrý pocit a snažil jsem se pochopit co vlastně investoři, nebo developeři či státní orgány chtějí v daném území dělat a jaký dopad to má na nás lidi, kteří v tomto území bydlí a nebo jednou bydlet budou.
_________________________________________________________________________________
Já bych si přál, aby naše děti chtěly (a hlavně mohly) měnit území v Komořanech.
_________________________________________________________________________________

I když můj pocit byl dobrý, zkazilo mi ho video o tom jak se ve škole na Beránku děti rozhodli zbudovat na školení zahradě jezero.

Já bych si přál, aby naše děti chtěly (a hlavně mohly) měnit území v Komořanech. Jejich cit pro krajinu nechali jejich starší kolegové architekti a projektanti někde na vysoké škole a to co předvádějí za peníze a na popud svých chlebodárců je smutné.

Klikněte na video.


Další článek: Kde se vzala Praha 12 (klikni na link)

Žádné komentáře:

Okomentovat